Voip bellen via De Nederlandse Provider

Wij bellen sinds een tijdje Voip. Dit betekent dat we niet meer de oude ISDN lijnen gebruiken, maar bellen via internetverbinding. Het zorgt voor veel dingen en het belangrijkste in dit verhaal is dat het kosten bespaart en op termijn voor iedereen verplicht wordt. Dit betekent dat de vraag op dit moment nog laag is maar dat deze steeds verder toeneemt. Het gevolg hiervan is dat de prijzen voor Voip bellen op termijn alleen maar zullen stijgen dus dat er ook urgentie is bij de overstap. De Nederlandse Provider heeft onze organisatie geholpen bij dit proces en ze hebben het bij ons geïnstalleerd. In deze blog deel ik graag onze ervaring met De Nederlandse Provider en waarom je over moet gaan op Voip bellen.

Waarom Voip bellen?

Bij Voip bellen gebruik je de internetverbinding in plaats van de traditionele telefoonverbindingen. Het grote voordeel hiervan is dat het een stuk sneller gaat, waardoor er meer lijnen tegelijkertijd gebruikt kunnen worden zonder dat dit de oorzaak is voor ruis op de lijn of andere ongemakkelijkheden. De Nederlandse Provider heeft ons nog veel meer technische voordelen verteld en ik moet eerlijk bekennen dat het gros hiervan mij is ontschoten. Een belangrijke reden om de overstap te maken is dat iedereen op termijn over moet gaan, want de traditionele ISDN lijnen in Nederland gaan verdwijnen, het is niet meer mogelijk om hierover te bellen binnen een bepaalde periode die niet heel ver in het verschiet ligt.

Advies nodig?

Als je ervoor kiest om Voip te bellen dan is er vaak sprake van maatwerk. Bij iedere organisatie moet het op een andere manier worden ingericht om de kosten voor overgang, maar ook de vaste lasten bij gebruik te minimaliseren. De Nederlandse Provider vertelt jou graag op welke manier je dit het beste kunt laten doen en ze komen dan direct met het meest gunstige voordeel voor jou. De Nederlandse Provider is een organisatie die voor de klant het beste bedenkt en hier creatieve en gunstige oplossingen voor biedt. Op deze manier zal je nooit spijt hebben van de keuze voor De Nederlandse Provider, dus neem snel contact op is mijn advies.