Tevreden klanten

Als een bedrijf goed loopt en er stromen per maand veel klanten binnen, dan is het enorm lastig om goed bereikbaar te zijn. Als klein of middelgroot bedrijf heb je minder werknemers in dienst en probeer je zoveel mogelijk daar in te beperken. Dit betekend dat je zelf erg veel taken moet gaan doen en dit is elke dag erg druk. Als ondernemer van een goed bedrijf zit je nooit stil, er is altijd wel wat te doen of er kan altijd wel wat beter. De telefoon is een ding waar je erg aan kan ergeren. Deze blijft maar de hele dag af gaan en jij bent de enige die hem kan opnemen. Hier heb je niet altijd tijd voor als ondernemer en ook ben je niet altijd op het kantoor. Je zit vaak in een vergadering of bent op bezoek bij een klant, deze gesprekken zijn erg belangrijk en die moeten goed gebeuren. Als de telefoon gaat onder 1 van deze gesprekken dan kan je moeilijk hem op nemen, maar dit is waarschijnlijk ook een klant en die mag je ook niet missen. Dit is zo’n situatie waarvan je denkt wat moet ik hiermee, zulke keuzes maken zijn erg moeilijk. Om het nieuwe jaar goed van start te gaan heb je gezocht naar een oplossing die je hierbij kan helpen. Je kwam op de website van Bizziphone.com en zag dat hun een antwoordservice hebben die bij dit probleem kunnen helpen. Je werd erg enthousiast als ondernemer en bent direct met het bedrijf gaan bellen. De week daarna zijn ze direct voor je aan het werk geweest en hebben alle telefoontjes voor je opgenomen. Na deze week heb je zoveel minder stress merk je al, het is echt een heel erg goed systeem die je hierbij makkelijk helpt. Ook merk je dat klanten erg tevreden zijn en daar doe je het voor.

 

http://www.bizziphone.com