Jouw inzicht in Nederlandse klantenservices

Steeds meer Nederlandse klantenservices verbergen hun contactgegevens op hun website. Het telefoonnummer is lastig te vinden, waardoor het opnemen van contact ook direct een stuk lastiger wordt gemaakt. Dit omdat veel mensen een klantenservice bellen omdat ze algemene vragen hebben. Vaak zijn dit vragen waarvan het antwoord ook te vinden is op de website. Het is in zo’n geval niet nodig om telefonisch contact op te nemen, sterker nog: je vindt het antwoord dat je zoekt veel makkelijker en sneller online! Toch is het fijn om de contactgegevens van de klantenservice die je nodig hebt snel en makkelijk te kunnen vinden. Mocht je een persoonlijke vraag hebben of het antwoord niet kunnen vinden op de website, kun je alsnog telefonisch contact opnemen of een medewerker benaderen via social media.

Alle contactgegevens op één plek

In de klantenservice gids vind je alle informatie die je nodig hebt. Welke klantenservice je ook zoekt, vrijwel iedere grote en kleine Nederlandse klantenservice is opgenomen in deze gids. Denk bijvoorbeeld aan de Rabobank, KPN, Telfort en Netflix. Maar, ook kleinere organisaties vind je terug in de klantenservice gids. Benieuwd of jouw klantenservice ook is opgenomen? Ga naar https://www.klantenservicegids.nl/ en ontdek het zelf.

Wat vind je zoal in de gids?

Afhankelijk van welke klantenservice gids je bezoekt, krijg je een overzicht te zien van alle contactgegevens en aanvullende informatie die relevant voor je kan zijn als extra service. Denk hierbij aan actuele storingsinformatie en reviews van andere klanten. Heb je het vermoeden dat je internetprovider of bank kampt met een storing? De klantenservice gids vertelt je hoeveel andere klanten hiervan eventueel een melding hebben gemaakt. Hetzelfde geldt voor de reviews: je kunt hier de ervaringen lezen van andere klanten die wel eens contact hebben gehad met de desbetreffende klantenservice. Op basis van deze ervaringen kun jij beslissen op welke manier je het beste contact kunt opnemen.