Over de functieAls klantenservicemedewerker van KPN Services bellen klanten je met vragen over de facturen, diensten en producten van KPN (internet, tv en vaste telefoons). Uw doel is om u de beste service te bieden. Met uitstekende communicatieve vaardigheden kunt u uw klanten voor eens en voor altijd helpen. Daarnaast ga je samen met de klant kijken of hij / zij nog het beste pakket van KPN heeft. Daarom zijn persoonlijke service en empathie essentieel om aan de behoeften van de klant te voldoen. Het is erg belangrijk om zakelijk inzicht te hebben en te genieten van de combinatie van verkoop en service. Functie eisen
Wat wij bieden
|
https://nl.nieuwejobs.com/job/q/medewerker-klantenservice.html |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Context en SEO: wat te gebruiken en wanneer Door de totale digitalisering worden bedrijven geconfronteerd met de noodzaak om hun producten en diensten op internet te promoten. Onder de vele tools die helpen...
- Post bezorgen Post bezorgen Wil je graag post bezorgenals bijverdienste? Dan ben je goed bezig! Als bezorger bevind jij je in de buitenlucht en dat terwijl je...
- Short term business ideas 1. Maak mooie webontwerpen Aangezien alles tegenwoordig online is, is er een groeiende behoefte aan webdesign-experts die helpen bij het maken en ontwerpen van...
- Een incassobureau in Ede voor u! Een incassobureau in Ede kan u bij allerlei verschillende soorten kwesties van dienst zijn. De meest voorkomende is als er veel debiteuren zijn bij uw...
- Hoe opent een slotenmaker een deur schadevrij Hoe opent een slotenmaker een deur schadevrij? Image Source: FreeImages Sloten bieden een beveiligingslaag die de meeste huiseigenaren als vanzelfsprekend beschouwen....
- Gezond buitenspelen Voor risicogroepen voor een tekort aan vitamine d is het heel belangrijk om genoeg buiten in de zon te komen. Want buiten in de zon...