Koffieautomaat leveranciers gebruiken zakelijke telefonie

Om voor hun klanten nog beter bereikbaar te zijn en de kosten te verlagen is gekozen voor zakelijke telefonie voor telecommunicatie bij veel koffieautomaat leveranciers.

Zakelijke telefonie en grote evenementen

Op grote evenementen is communicatie elementair. Zakelijke telefonie is de oplossing. Zelfs op grote evenementen is zelfs een koffieautomaat te vinden.

Met Elfstedenkoorts nog in het achterhoofd, staan nu de grote popevenementen voor de deur. Op elk festival is ook een koffieautomaat aanwezig, want niet iedereen drinkt bier. De betere automaat is aangesloten op het leidingwaternet en voordat het water de machine in gaat, wordt dit gefilterd. Veel leveranciers van koffieautomaten gebruiken de festivals om inruilapparatuur in te zetten. Zo brengen de oude apparaten toch nog wat geld op. Worden ze per ongeluk door een onverlaat omver gelopen dat is dit niet direct een ramp. Vervelend dat wel, maar de apparatuur was toch al afgeschreven. Uiteraard staan er backstage de nieuwste apparaten, maar ook daar loop je als leverancier risico. Stel je voor dat een band als Rammstein zich gaat uitleven op de automaat. Natuurlijk wel leuk als hiervan foto’s op het internet verschijnen, want dan is het weer gratis reclame. Toch hoeft de koffie als drank die uit de automaat komt niet altijd te worden gemaakt door koffiebonen van de automaatleverancier.

Zakelijke telefonie contracten

Net als voor koffieautomaten is de keuze van het juiste contract voor zakelijke telefonie van belang. Wanneer een koffieautomaat eigendom is van de organisatie van een bedrijf, dan is het mogelijk om te switchen van bonenleverancier. Helaas vergeten veel bedrijven dat je beter 10 zakjes van 1 kg kunt kopen, dan 1 zak van 10 kg. Vaak lijkt dit goedkoper, maar als een zak met bonen eenmaal open is, dan moet je deze binnen 24 uren verbruiken. Zodra de zak wordt geopend heeft dit een negatief effect op het aroma. Zodoende kan het zijn dat dezelfde soort bonen met dezelfde branding verschillend samen en indirect ruiken. Alles hangt sterk af van de zorgvuldigheid van degene die het dagelijks onderhoud op de koffieautomaat verzorgd en het bijvullen van de bonen. Als de automaat op vrijdagmiddag bijna leeg is, dan is het verstandig om geen nieuwe zak met bonen meer te openen. Dankzij het succes voor de koffieautomaat leveranciers is er behoefte ontstaan aan flexibelere telecommunicatie. De keus voor zakelijke telefonie is dan logisch.

Meer informatie: https://www.zakelijketelefoniespecialisten.nl