Klantenservice medewerker KPN

Over de functie

Als klantenservicemedewerker van KPN Services bellen klanten je met vragen over de facturen, diensten en producten van KPN (internet, tv en vaste telefoons). Uw doel is om u de beste service te bieden. Met uitstekende communicatieve vaardigheden kunt u uw klanten voor eens en voor altijd helpen. Daarnaast ga je samen met de klant kijken of hij / zij nog het beste pakket van KPN heeft.

Daarom zijn persoonlijke service en empathie essentieel om aan de behoeften van de klant te voldoen. Het is erg belangrijk om zakelijk inzicht te hebben en te genieten van de combinatie van verkoop en service.

Functie eisen

  • Je spreekt en schrijft heel goed Nederlands
  • Je geniet niet alleen van het plezier om klanten op een vriendelijke en vriendelijke manier te helpen, maar neemt ook deel aan gesprekken en zorgt voor de beste pakketten;
  • Je bent erg handig voor de computer
  • U kunt flexibel inzetten tijdens openingstijden: maandag t / m zaterdag van 08:00 tot 22:00 uur en zondag van 09:00 tot 22:00 uur
  • Vanaf zaterdag 17.00 uur heb je er elke vijf weken een en elke zes weken een vrijdag
  • Als je bij ons in dienst treedt, moet je een bewijs van goed gedrag (VOG) overleggen.

Wat wij bieden

  • Bepaal uw eigen schema
  • Fulltime digitale training gedurende 10 werkdagen, volledig betaald
  • Afhankelijk van de door u opgegeven beschikbaarheid wordt er 14 werkdagen daadwerkelijk getraind op de geplande locatie;
  • Training na thuiswerk, inclusief toelage voor thuiswerk
  • Groeimogelijkheid
  • Begeleiding en begeleiding om uw beste prestaties te leveren
  • Als u ouder bent dan 21 jaar, kunt u 9,70 euro krijgen. Je werkt al meer dan 6 maanden bij ons. Dan ontvang je ook nog eens 5% terugwerkende kracht.
  • Vanaf 10 kilometer krijg je een reiskostenvergoeding of een volledige vergoeding voor het openbaar vervoer.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/medewerker-klantenservice.html