Kies in de zomer voor zakelijke telefonie

Zakelijke telefonie

 

Geld besparen met zakelijke telefonie en nog beter bereikbaar ook, voor de zomer moet u echt overstappen. Een bereikbaarheid die duidelijk de beste is en daarnaast geld sparen, dat is zakelijke telefonie, VoIP gebaseerde technologie.Met behulp van zakelijke telefonie wordt ervoor gezorgd dat eenorganisatie, een bedrijf of firma en haar collega’s de beste bereikbaar krijgt en dat voor zeer aantrekkelijke kosten en met meer mogelijkheden. Zo is bijvoorbeeld thuiswerken erg eenvoudig, je kunt daarnaast bijvoorbeeld gecombineerde belgroepen achter directe telefoonnummers toevoegen, inclusief eventuele doorschakeling naar mobiele toestellen. De kans dat een bellende klant te woord wordt gestaan door één van je collega’s is daardoor vele malen beter, wat automatisch zorgtvoor een zeer goede klantervaring. Ieder gemist telefoontje kan immers een gemiste klant betekenen en dat kan geld en imago kosten! Veranderen uw eisen of wensen? Dan kunt u dat meteen in uw centrale aanpassen. Hiermee wordt bereikt dat u slechts betaalt voor wat u nodig heeft en niets meer. 

Enkele voordelen van zakelijke telefonie

Geen (dure) investering en flinke besparing op abonnements- en gesprekskosten;
Grote flexibiliteit zowel in het beheer als in het gebruik;
Telefonieverkeer tussen eigen vestigingen, in binnen- en/of buitenland, is gratis.

Besparing op abonnements- en gesprekskosten 

Het maakt niet uit of u veel of weinig belt, zakelijke telefonie is altijd voordeliger dan “klassieke” telefonie. Bellen en internet gebruik loopt via één verbinding. Daarnaast is de dure investering van een telefooncentrale bij u op locatie niet meer nodig. 

Eenvoudig beheer en flexibiliteit
Een centrale behorende bij zakelijke telefonie is relatief eenvoudig te beheren via de gratis meegeleverde toepassingen. Het toevoegen van bijvoorbeeld belgroepen, tijdelijke routeringen of teksten voor klanten zijn met behulp van deze toepassingen in te stellen. Wanneer u dit liever niet zelf doet, kunt u dit ook eenvoudig uitbesteden. Uw zakelijke telefonie centrale levert u een zeer grote flexibiliteit op. Zonder probleem, op ieder moment, kunt u het aantal gebrui­kers uitbreiden of verminderen. Hiermee wordt bereikt dat uw telefooncentrale altijd goed aansluit bij uw behoefte en betaalt u slechts voor wat u gebruikt of nodig heeft. 

Vast bedrag per maand voor bellen
Met zakelijke telefonie kunt u direct besparen op op uw telefoniekosten. U heeft de mogelijkheid een vast bedrag per maand per gebruiker te betalen. Uw medewerkers kunnen dan voor een vast bedrag per maand naar alle vaste en mobiele telefoonnummers binnen Nederland bellen. 

Zakelijke telefonie gebruik 

Bellen via internet

Zakelijke telefonie gebruikt voor het telefoonverkeer uw internetverbinding. Natuurlijk is het noodzakelijk dat de internetverbinding geschikt is om gelijktijdig spraak en data af te handelen 

Voicemail

Uw voicemail berichten kunt u eenvoudig zelf via een van de beheer toepassingen (de-)activeren en configureren. Voicemailberichten kunt u zolang u wilt bewaren en als als extra service kunnen de voicemails als geluidsfragment naar een opgegeven e-mailadres verzonden worden. 

Advies

Het vinden van de juiste telecomaanbieder voor zakelijke telefonie die precies bij uw firma past is niet eenvoudig en tijdrovend. Uwbeste.nl is in staat om gratis voor u de beste leverancier(s) te selecteren en u te voorzien van een goede offerte.

Meer informatie: http://www.b2btelephonesolutions.net/